Nieuws

Tosti veroorzaakt brand

Door Uitgeverij Stedendriehoek BV

APELDOORN - Vrijdagavond 7 juli kreeg de brandweer rond 22:50 uur een melding van een woningbrand aan de Prinsenweide in Apeldoorn, terwijl de brandweer aanrijdend was bleek dat de straatnaam niet goed was. De brandweer keerde om en reed naar het juiste adres. Een woning aan de Prins Willem Alexanderlaan in Apeldoorn stond onder de rook nadat de bewoners vergeten waren dat ze hun tosti apparaat nog aan hadden staan.

De politie was als eerste ter plaatse en had het brandje al geblust. De brandweer heeft de keuken na gecontroleerd en de woning geventileerd. Hierna konden de bewoners weer naar binnen.

|Doorsturen

Uw reactie


Ondernemend nieuws





Laatste nieuws



Meest gelezen


Cartoon van de week



Buienradar